Näin unta että olin äidille vihanen ja halusin kuristaa sitä tai muuten vahingoittaa. Otinkin jo kurkusta sitä kiinni. Sanoin sille että oon vihanen kun se ei ollut kiinnostunut mun asioista, että mitä mulle henk.koht.kuuluu ja ollu läsnä mun elämässä.

Kun eihän se ollukaan eikä oo vieläkään. En tiiä onko tässä asiassa tän kummempaa setvimistä. Ne on mun vanhemmat, enkä niitä voi vaihtaa. Vaikka ei meillä oo mitää puhuttavaa nykyään. Mulla menee välillä huonosti eikä kumpikaan vanhemmistani oo kykenevä sitä kuulemaan.

Tuolla kulkiessani oon pannu merkille että äidit käy kaupassa  tyttäriensä kanssa ja NE JUTTELEE. Mun äiti jos otti edes ruokakauppaan mukaan, se teki sen pitkin hampain eikä varmasti jutellu mitää. Mä vähän kadehdin noita tyttäriä mutta oon kuitenki jotenki ilonenkin siitä että niillä on noin hieno äiti. Jolle voi puhua eikä tartte jokaista sanaansa pyydellä mielessään anteeksi.